sreda, 4. november 2015

Novoletne čestitke 2015/16 - 1. del


Ne morem verjeti, cel teden brez objave...ampak to ne pomeni, da nisem ustvarjala. Sem, sem ampak tudi uživala v sončku, prstih dnevih, ki sme si jih privoščila, obiskih, pa tudi eno trebušno virozo sem preležala. Tako da pestro...
In  končno me je zajel tudi virus ustvarjanja novoletnih čestitk. Letos se ideje kar vrstijo in pravi vihar novoletnih čestitk se odvija v mojih možganih :-)

Navdih za tole sem dobila pri Vanji.



Serija desetih...




Najlepši par je bil tudi tokrat močno v uporabi. Obožujem te smrekove vejice in storže in seveda pentljo :-) In čestitko prilepim v galerijo meseca novembra.



13 komentarjev:

Dusi pravi ...

Šele prve letošnje praznične?...
So pa lepe :)

Keti's Projects pravi ...

Uff, čudovite. Tile naravni toni so res elegantno klasično božični. Zelooo všeč!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Uau, Hali!! Prelepe so! Čudovite barve, ravno prav vsega, tako elegantne, nežne, zelo so mi všeč.

Damjana pravi ...

Uau, uau in še enkrat uau. Brez besed, tako so lepe. Pozdravček. D.

oldpunca pravi ...

S krasnim kupčkom novoletnih voščilnic si se odkupila za celotedensko odsotnost. :-)) Zelo mi je všeč tvoje igranje s smrekovimi vejicami. Voščilnica je čarobno lepa in elegantna.

Tina pravi ...

Ooo Hali, kako so lepe. Čisto si me navdušila!!!

Helena pravi ...

Krasne in takšne za bolj množično izdelavo. Zelo lepe.

Vladuška pravi ...

Tele pa so klasično-vintage lepe. Tudi mene si zelo navdušila z njimi in kar kličejo po toplem domu in praznikih.

Nataša pravi ...

Vau, prekrasna serija. Zelo si že pridna :)

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako so nežne in tople in tako zelo lepe!

Maja pravi ...

Prekrasne so! Sicer pa se mi zdi, da je Tina s svojimi izdelki osvojila srca vseh nas, ki izdelujemo voščilnice.

Tina Z. pravi ...

kako lepe elegantne in toplo delujejo, dobro si začela :)

Papirnate radosti pravi ...

Branka saj sem ti že povedala, da so v živo še lepše, je videt neko globino. Nadaljuj,kajti vse kar ti je do sedaj uspelo naredit in sem imela čast v živo že videt je čudovito :* Si mi dala navdih :*

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...